TELEMESTRINO WEB TV

guarda la nostra tv a 5 stelle !!!

mercoledì 6 agosto 2014

Bilancio: tasse al massimo

La cura Pedron prevede, a differenza di quanto dichiarato in campagna elettorale, le aliquote massime consentite per legge. La riduzione dei costi fissi e indiretti del comune, secondo l'assessore estremamente competente (lo stesso che fece queste dichiarazioni clicca qui), non è possibile perchè hanno già fatto tutto e bene!
Lasciamo a voi giudicare, magari ascoltando alcuni passaggi chiave della discussione avvenuta nell'ultimo consiglio comunale sul tema "bilancio".
Solo un piccolo assaggio in estrema sintesi:

ass. Piazza: diteci voi come abbassare i costi e non fate "cinema"
Pinton (M5S): ve l'abbiamo detto poco fa, perchè non fate gara e invece affidate a Etra il servizio per 20 anni ??



2 commenti:

  1. Mestrino è paese per gente come me.
    Ha vinto Pedron incapace di dire due h in croce e hanno perso due che sanno esprimersi bene, uno con tono molto dialettale e uno con atteggiamenti televisivi.
    Specchio della nostra realtà molto provinciale.

    RispondiElimina
  2. Tanto vae sparare cassade a nastro parchè ormai sto paese ze deventà un cinema tuti i jorni ! Ea mandria de ebeti no ze gnancora stufa de ciaparlo in cueo da 4 cojoni gnanca boni parlare sentà torno na toea ! Mi comunque resto del idea che iera mejo na olta coa spussa de leame e coe braghe ratopae almanco nesuno se permetea de romparte i cojoni casa tua perchè el savea de ris-ciare na sciopetà. Desso anca el pi ebete se senta in te na carega e da chel posto el riese a robare queo chel voe in tute e scarsee e in tute e case. Case che no ga pi el leamaro ma che e spussa o stesso dal ignoransa che ga intorno ea zente che ghe sta dentro. Doman pasando chei pochi schei che i ve restarà in scarsea dopo avere pagà e camize de seda e troie e i machinoni a chei quatro ingravatai boni soeo robare, no i bastarà gnanca pa comprarve e medezine pa morire decentemente. Bea fine del casso ma contenti de avere queo che gavì ! Brai furbi vanti cossì che chi che ga i schei ga sempre vinto !

    RispondiElimina

Il tuo commento sarà motivo di riflessione!