TELEMESTRINO WEB TV

guarda la nostra tv a 5 stelle !!!

lunedì 21 marzo 2016

COINCIDENZA? Forse no! Siamo consapevoli che non gliene può fregar di meno ..."a loro"..

Arriva sino alla fine di questo articolo ... troverai una strana coincidenza!!!

Abbiamo più volte pressato la maggioranza e scritto ai media sul fatto che è VERGOGNOSO che in una cittadina come MESTRINO che ha più di undicimila abitanti non si svolgano consigli comunali (clicca qui per maggiori spiegazioni).
Il Gazzettino riscontò la nostra richiesta in tempo reale con questo articolo:

Oggi, dopo solleciti e "polemiche", anche l'altro quotidiano ha scritto un francobollo di articolo sul tema (riservandoci uno spazio molto più piccolo di quello invece "dedicato" tempo fa alla GRANDISSIMA NOTIZIA sulle foto della cacca dei cani fatte da eiaeiaassessor):




Ebbene ...
oggi arriva la convocazione della conferenza dei capogruppo che anticipa il consiglio comunale.
Capogruppo convocata tra l'altro in barba al regolamento vigente che prevede un minimo di tempo di preavviso.
Ma tanto "a loro" che gli frega!!
Loro comandano e noi cittadini siamo SUDDITI.
Eia eia allallà !!!!


AGG DEL PRIMO POMERIGGIO ODIERNO:
LA CAPOGRUPPO E' STATA RINVIATA A VENERDI' PROSSIMO ....
.....
...
..
.


2 commenti:

  1. Mi duole molto leggere come una nota giornalista padovana di un quotidiano locale definisca in modo dispreggiativo il gruppo M5S "grillini". Cara C.S. credo abbia abbondantemente rivelato la sua appartenenza politica. Non ho mai letto nei suoi articoli parole come "renzini, piddini, salvinini, melonini". Che il M5S (abbrevviativo del Movimento 5 Stelle e non grillini) sia poco apprezzato dalle testate giornalistiche è un fatto noto. La paura di perdere i finanziamenti fa tremare il fondo schiena a molti. Il giorno in cui lei capirà che essere una brava giornalista significa riportare notizie in modo corretto e onesto e senza esprimere correnti politiche sarà la vittoria della vera libertà di espressione e la sconfitta delle testate giornalistiche dipendenti dalla politica di comodo. Mi perdoni, sono certo che questo mio scritto le farà sentire per un solo attimo quella senzazione di disagio che sarà già passato il secondo dopo. Cordialmente.
    G&L

    RispondiElimina
  2. Tea conto o tea digo sior intento ?21 marzo 2016 alle ore 19:21

    Ara che forse ze queo pi su de ea che dize e decide cossa publicare e cossa no. Fideve che ea roba funsiona cossì : ea ghe buta la un tot de articoi al jorno; un pochi de cronaca imediata, cioè queo che riguarda i fati eclatanti che ze sucesi nea jornada e un pochi de articoi pa impienare i busi del jornae, cioè tute chee monade che no ze urgenti. Chealtro che decide dise questo queo e chealtro, oviamente stando atento a no pestarghe i piè ai poitici dei partiti che ghe fa rivare i schei al jornae o ai so amissi. Dei cinquestee non ghe ne incuea un casso parchè no i conta gnente sui finansiamenti e no i conta gnente gnanca sol teritorio e ea regoea dize che no se smonta mai dal caro del vinsitore fin chel core ! Ea poareta de turno gavarà sicuramente e so idee poitiche (ma see tien par ea) ma ea ze costreta a lecarghe el cueo a chi che ghe fa faturare chelcossa. Tot articoi tot schei uguae porto casa un stipendio. Ea democrasia ze na bea paroea, ma in te sto paese come nel resto del mondo più o meno, funsiona più che mai l'articoeo quinto : chi che ga i schei ga vinto ! Se voialtri gavessi i schei a no gavarissi bisogno de sta comedia dei jornai, parchè veo farissi da soi el jornae. Se gavessi i schei podarissi portare in tribunae tuti i jorni quei che ve rompe i cojoni ; se gavessi i schei A NO VE NE FREGARIA UN CASSO de sti quatro boari del paese sentai soe caregete che i fa sentire grandi...ma i resta soeo che dei boari. Va ben dai...ze colpa de queo ze colpa de chealtro, ma ea verità ze che ze colpa dea zente coi paraoci che da sempre ghe piase tanto ciaparlo in cueo da na smanegà de ladri boni soeo che pacioare e boni soeo che farse i cassi propri. Quando che ea zente se svejarà e ve darà modo de comandare, vedaremo come che sarà veramente i sinque stee : brai tosi o dea stessa pasta de tuti chealtri ? Rivarà mai sto momento che se cavemo ea spissa ? A vedarì che dopo i ve fa anca e cornizette torno ae pagine dei jornai che sarà soeo pa voialtri e magari anca ea jornaista podarà scrivarghene de più de articoi e ciapare de conseguensa qualche scheetto in più in tel so stipendietto de libera profesionista (anca se libera desso me pare na paroea grossa).

    RispondiElimina

Il tuo commento sarà motivo di riflessione!