Come annunciato ai nostri lettori, in anticipo rispetto alla oscurantista maggioranza pedronina, il nuovo segretario di Mestrino sarà condiviso con i comuni di Maserà e Saonara.
Chissà se, tra una delibera e una disposizione, tal segretario(a) avrà il coraggio di informare il nostro podestà che in altri lidi (Saonara) accade anche questo:
Pensate ... altrove si discutono 16 mozioni delle minoranze, 16 proposte, 16 idee.
Da noi invece si decide di tappare la bocca, di impedire la discussione.
Ma la cosa che appare ai più incomprensibile è che ...
NON SI VERGOGNANO !!!
A no i ga miga tempo da perdere i monade. I uri ze la par fare i schei miga pa pacioeare a vodo. A ze come metare i schei investii in tee azion dentro na banca doe chel diretore te si ti. Fadiga fare investimenti sbagliai quando te se za che i tassi de interesse te tei calcoi da soeo. Stare sentà in tea carega iusta vol dire savere za doe metare i schei tui, dea to fameja e anca quei de qualche to amigo che dopo te ringrassiarà tanto. E te pare che a zente del ienere ghe ne strafrega un casso de sentire monade o de fare chelcossa che iuta chei quatro ebeti che va laorare ? Però aea fine se vardo ben a stao mejo mi che so poareto che tuti quei che se crede paroni. Mi no go gnente da perdare parchè so poareto, ma chealtri daea sera aea matina podaria avere qualche svarion e dopo ea ze finia anca pa i uri. e tranquii che pa ogni generasion che mete ia laorando o robando, a ghe ne do che magna tuto. A me pare che ea disendensa de certa zente sia za na garansia che i magnarà tuto e seto che sodisfassion che ea ze vedare ste robe ! Ciuccievea cossì come chea vien, siori paroni !
RispondiElimina