TELEMESTRINO WEB TV

guarda la nostra tv a 5 stelle !!!

giovedì 27 novembre 2014

Cos'è la puzza di plastica bruciata che sento da tre mesi davanti a Conforama?

"Negli ultimi vent'anni sia il PD che Forza Italia hanno aumentato tasse e spesa pubblica (Fonte: MEF). Ebbene, oggi (26/11/14 n.d.r.), in commissione Bilancio, Forza Italia ha espresso preoccupazioni sul costo per le casse dello Stato eventualmente provocato dall'istituzione del delitto contro l'ambiente.


Dal momento che sono previste multe, Forza Italia teme un peggioramento dei fatturati delle grandi imprese (vedi ILVA) con conseguente calo di PIL.
Che muoiano persone, che chiudano piccole imprese schiacciate dal degrado del territorio, a Forza Italia non interessa."
Barbara Lezzi, M5S membro della commissione.

Ecco la risposta alla puzza in zona Conforama:
La Puzza è la conseguenza
della stupidità di chi si ostina a non informare e comprendere che è suo diritto pretendere che vengano rispettate le regole del vivere civile.
La Puzza è la conseguenza delle mancate modifiche alle leggi ad personam che permettono a gente come Sivlio (ad oggi 38) di farsi i cazzi suoi, ma che hanno delle conseguenze tipo la sentenza sul disastro ambientale (ovvero del nostro ambiente di vita) a causa di un cazzo di magnate svizzero di nome Stephan Schmidheiny nel processo Eternitm, che dopo aver devastato mezza Italia se la gode in Svizzera a causa della mancata modifica della Ex Cirielli, legge del Governo Berlusconi 2005 (il socio del pampe fiorentino).
La Puzza è la conseguenza del tappo collusivo che molti di noi si mettono perchè non sta bene andare a rompere le balle al Sindaco, o a Marione, sia mai che ne abbia bisogno in futuro, magari chissà, un lotto edificabile?
La Puzza è la conseguenza di un corpo di polizia Municipale che non ha i mezzi (o le capacità??) di scoprire a distanza di TRE mesi chi stia bruciando plastica o scaricando chissà che e chissà dove materiale dal fetore insostenibile.
La Puzza è la conseguenza di una Amministrazione che vi dirà, che è territorio di Veggiano e lei non è competente.
La Puzza è la conseguenza del cervello in pappa di milioni di Italioti che obnubilati da ex protagonisti di giochi televisivi si fanno incantare come da venditori di pentole alla più  misera sagra di paese.

Cari cittadini di Mestrino, chi ha di voi le palle per chiedere a MARCO VALERIO PEDRON, Il Sindaco, di intervenire?
Io I vigili li ho chiamati ma pare che non c'azzecchino una fava.

Luca


4 commenti:

  1. Spussa da plastica bruzà ?27 novembre 2014 alle ore 14:26

    Mestrinese medio : "Fin che noa sento a casa mia, dea spussa no me ne frega gnente !" E po se penso al quera che da ani ze drio fare quei de Conselve (mezo paese!) sensa risolvere un casso, cossa vuto che sia quatro gati che se snasa un poca de diossina dopo sena ! Figurate se al pedro betoniera ghe ne frega un casso de situasion del jenere. A no te vorè miga che pa sbaglio el se cata a questionare co qualche so amigo industriaetto o qualche so amigo poiticante del paesetto tacà ! Vardè che in zona a ghe ze fior de amissi coi schei che gà de chee baracche impiantae che de serto " a no se poe miga ndarghe contro ! " . Se trata de afari ! Però pensandoghe ben a podaria "intervegnere" el futuro candidato sindaco de Arlesega. Se dopo aver sfaltà ea statae, dopo chel ghe darà na piassa nova al borgo, dopo che el ga messo a tazere chei rompicoioni dei cinque stee scassacassi.....el risolvesse anca questa a poì star certi che el prosimo jiro ea poltronsina ze sua !

    RispondiElimina
  2. Luca te si bravo soeo che ti ma, te consiglio de vardare de più casa tua!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Cos'è uno scioglilingua, gentile anonimo?
      O una minaccia.
      Se vuoi recupero l'ip della tua connessione con la quale hai scritto il commento e sporgo denuncia, come puoi immaginare sono in grado di farlo, quindi, cortesemente se il significato di ciò che scrivi non è una minacci abbia la compiacenza di scrivermelo, la mail è in alto a sx.

      Elimina
  3. Ma parcossa vuto denunciare uno che dize na roba del jenere ? El te ga soeo dito de farte i cassi tui, miga el te ga dito chel te spacca i ossi sel te cata paea strada !
    Po ghe voria na bea robeta del jenere pa movimentare un poco sto paese de indormesai ! Dei femo come i ani setanta quando che ghe iera bertan, spera, america e qualcun'altro che se batea puntualmente aea sagra.....Bei tempi quando marione gaveva el so da fare a romparghe i coioni a tute chee teste calde che ghe jera in giro. Desso el me fa pecà parchè l'è deventà anca eo come chealtri chel ga torno. Ea definision ea ze sogetiva pa chi che leze....doparè quea che ve piaze de più pa definirlo ! Comunque o l'anonimo che te sta sol casso o ti diretamente, se te voi fare e robe pa sul serio via intarnet, basta che te te tachi col fio in te na casea qualsiasi drio ea strada e te poi fare miracoi come quei che te vedi vestii da operaieti del teefono e anca coa machina rossa...pecà che se te vardi meio i gà un strano gnoco de drio aea schina che te dize che i fa naltro laoro ! Fusse questi i problemi de sto paese a ghe metaria ea firma, ma sicome i ze altri fasso l'anonimo anca mi e no stame sercare parchè el cafè no teo ofro !

    RispondiElimina

Il tuo commento sarà motivo di riflessione!